26/5 - 12:55

SK:S SIMSKOLA TOPP 10 I BÄSTA ÅRSREDOVISNING I DALARNAAAA!!!!! DET HÄR GJORDE MIN DAG ÄNNU MER, SKULLE INTE KUNNA VARA BÄTTRE, FY SATAN VAD UNDERBART - JAG NJUUUTER!!

En lektion kvar nu. Alternativ medicin, tror att det skulle bli zonterapi eller något liknande idag. Gött. Hoppas på att vi slutar lite tidigare så kan jag åka med sebbe hem. Det närmar sig nu. En lektion och sedan hem och käka och packa det allra sista innan vi drar. GAAAAh! I morgon vid den här tiden ligger vi på cleopatrastranden i Alanya.

ALLT ÄR SÅ TOPP NU!!!!!! JAG ÄLSKAR LIVET JAG ÄLSKAR ALLT JOBB JAG LAGT NER SENASTE MÅNADERNA FY FAN VAD GRYMT JÄVLA SKÖNT!


det är dem här och många många fler barn, föräldrar och andra människor
runt omkring som gjort detta möjligt!
Jag saknar er! TAAAACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0