8/5 - 10:23

Lördag morgon, jag har fått sova ut och jag har ätit frukost. Stor bevikelse att vi inte hade några bananer hemma så det blev ingen smoothie. Sen krånglade datorn och ja, lättirriterad som man är så känns det som en mindre bra morgon. Men jag ska försöka att ändra inställning. Jag har ju faktiskt gjort min Qigong för dagen redan och nu ska jag sätta igång med plugget. Ska försöka att åtminstone hinna med halva årsredovisningen idag.

Jättetrevlig kväll igår, gott med grillat trots att det blev lite bränt. Vi försökte att vara lite hurtiga och gick ut för att kolla på fotboll. Men fuck vad kallt det var, så vi åkte hem igen. Men trevligt var det!

Nu till årsredovisningen. Nu ska jag låta mina tankar och fingrar högprestera. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0