5/5 - 08:15

Några intervaller såhär en solig sovmorgon innan skolan var inte helt fel. Nu har jag avklarat dagens träning, så bara att njuta av resten av dagen. Ska på synundersökning och kolla på glasögon under eftermiddagen. Sedan ska jag försöka att sätta mig ned vid datorn och skriva på årsredovisningen. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt. Kanske lär hitta på något sätt att göra det roligare... Jag ska nog hitta på nåt.

In i duschen nu sen min älsklingsfrukost!

21 <3

ni kan ju bara tänka er hur denhär turkietresan kommer sluta....


Kommentarer
Postat av: BECCIS

nej VEM vet vad som kommer hända i turkiet =O en massa roliga saker förhoppningsvis och inte som i Torias dröm om att vi blev osams och Toria gick till ett annat land =S



Vi är snyggast på bilden ;-)

2010-05-05 @ 09:35:56
Postat av: L

De kommer bli bäst !!

2010-05-05 @ 09:45:18
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0