4/5 - 20:58

Jahapp, blev en riktig, riktig slö och tjockis dag idag. När jag var och handlade till maten kunde jag inte motstå chokladkakan i godishyllan. Jag och Sandra var ute på en promenad, men tyvärr blev den inte längre än en halvtimme. Så jag kännar att nu ligger jag efter. Men mamma har i alla fall gjort slingor på mig. Så någon nytta har blivit gjord. Ska snart ta och skölja ur blekningen. Sen ska jag tjocka mig ännu mer i soffan. Får helt enkelt bli en sån dag idag. 

 

Matilda B om 1/5 - 20:59:
Trodde aldrig att jag skulle få se dej i rid hjälm :P <3
- Hah, nej trodde nog inte jag heller, men du, jag ska ta med dig till island och rida, det var heelt underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0