26/5 - 07:37

Dagen är kommen, inledd med en mycket omotiverande prommenad. Resebeviset ligger tryggt i en plastficka, packningen packad, godiset inhandlat och mitt huvud snurrar varv på varv. Vad har jag glömt? vad har jag inte glömt? är det något jag absolut inte får glömma men som jag glömt? Ja.. Men innan vi får ta vårt pick och pack och bege oss iväg till dala airport så väntar en lång skoldag. Det suger ganska mycket.

Men snart,snart!
tror nog att resfebern närmar sig på. tur att vi har mycket praktiska saker i skolan idag. Jag hade inte klarat av martins eller irenes långtråkiga teorilektioner idag!

brudar, nu har vi 12 timmar och 28 minuters väntetid kvar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0