25/6 - 07:20

Hoppas på att det här var en bra start på dagen. Det blev en promenad och qigong. Superskönt, nu ska bara frukosten landa, sen är jag på gång.

Det är en tråkig skoldag som väntar, bara en massa tråkiga lektioner som jag inte riktigt är sådär sugen på. Men förhoppningsvis gör vi det till något bra. I eftermiddag är det träning först och främst, sedan packa hela kvällen, skriva ut papper, förbereda - för i morgon smäller det! då drar vi. Fattar det inte, helt sjukt och ruskigt skönt! Då tar vi farväl till ett regnigt och kallt Sverige. FY FAN VAD SKÖNT!

jag hoppas att du har det bra i USA och värmen, min vän! :)



Nej, då ska jag ta och borsta tänderna och packa väskan nu då. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0