23/5 - 21:32

Fy vilken hemsk dag. har inte alls varit på humör för nånting. jobbet var segt och ja. drygt. Nu måste jag plugga också - skulle egentligen bara vilja gå ut och röra på mig. Vädret blev ju fint till sist i alla fall!

Paulina, hoppas att du haft en bättre dag än jag. din dag ju. Hoppas att du fått nån rolig present! Min bästaste, bästa vän fyller ju 19 stora idag! 19 är skittråkigt att fylla, men ändå. Det var roligare när vi var små, när man fick komma på kalas till dig och skratta tills saften spruta ut ur näsan. Det var tider det. Men vi kanske borde ta ett glas saft någon dag? vänskap från att inte kunna säga R till det sista tonåret - och fler år väntar bakom husknuten. Det är vi, Klara och Paulina - olika som natt och dag - oskiljaktig vänskap. <3




Kommentarer
Postat av: paulina!

<3<3 tacktack finaste vännen!

2010-05-24 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0