20/5 - 12:25

hemprovet i naturkunskapen inlämnat, skönt värre. Hoppas bara på ett G på den uppgiften - då har jag ett MVG i betyget! I NATURKUNSKAP!!! Ni förstår nog inte känslan, så mycket jag har kämpat för den kursen alltså. Det känns ruskigt underbart och helt sjukt skönt! Nu ska jag skriva klart om church of satan också, det sista arbetet som ska in innan vi åker och därmed det sista arbetet i skolan. har bara småsaker sen, en redovisning och ett litet prov. Det är det enda. Det är slutet av tolv års skolgång, förstår ni? Så sjukt jävla underbart!

Nu ska jag tömma mina sista tankar, skriva mina sista meningar, lämna in mitt sista arbete. Det är lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0