20/5 - 07:08

Idag är det en sån där dag som startar dåligt men som kommer att bli bättre och bättre under dagen. vaknade och kände mig uppsvälld och äcklig. inte det minsta hungrig, men sitter och trugar i mig en smoothie nu i alla fall.

Jobbet igår gick bra, var inte så mycket folk men det gick fort ändå. Alex var duktig och kom och tränade, blev stolt när jag såg henne komma ner för trappen!

Idag väntar en riktig trökdag i skolan, bara en massa långtråkiga lektioner. Hoppas att jag överlever. Idag är det också jobb direkt efter skolan så jag kommer väl inte hem förrän sent ikväll. Nu ska jag fixa matlåda och sen kila iväg till bussen. puss

6 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0