18/5 - 11:48

Sitter i skolan med en massa kompletteringar i etik nu. Jag är helt lost. Blir nog ingen träning idag ändå. Det här måste bli klart och jag ska kämpa mig fram till det där jäkla betyget. Så nära, men ändå så långt bort. Mm, så känns det. Men ingen idé att sitta och fundera på det här i skolan. Det får jag göra hemma i lugn och ro. Tror att jag kommer att behöva kämpa mig till betyget i Naturkunskapen också. Eller så får jag nöja mig med det lilla. Men jag vill inte det. Jag vill nå ända fram, jag har ju lagt ner så mycket på det. Då kan man inte bara ge upp. kämpa nu. Visa att jag kan. För det kan jag, det vet jag. Ni också. Idag ska jag nå fram i etiken, öppna tankarna - hitta det som saknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0