17/5 - 20:29

Det går segt med pluggandet idag. Mina hjärnceller vill liksom inte aktiveras. Det är så fruktansvärt tråkigt när man inte är på humör. Men det måste göras, och jag gör det hellre nu än i natt. så ja. Bara att bita ihop. I morgon är det min enda lediga dag på hela veckan. Ons, tors, fre, lör, söndag jobbar jag. Nice för kontot, mindre nice för mitt välmående då det inte kommer att finnas mycket tid för träning. Men det är väl bara att kravla sig upp tidigt på morgonen.

I morgon ska jag i allafall köra gärnet, när jag ändå kan liksom! får passa på. Med mycket att göra i veckan betyder det också att veckan kommer att gå fort. och då går det fort tills vi ska åka.

Men nej, ta mig i kragen och fortsätta plugga nudå. Jag ser framför mig hur alla FV07:or sitter och pluggar ihjäl sig till Irenes prov i morgon... eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0