13/5 - 08:51

Ruskigt skönt med sovmorgon idag, helt underbart att vakna vid halv åtta och höra att det regnar ute. med gott samvete kunde jag vända mig om och sova vidare. Idag tänkte jag faktiskt ta mig ner till gymmet nu på morgonen, vädret är ju som sagt inte så lockande. Sen vill jag försöka att hinna städa också. Det är riktigt snuskigt inne på mitt rum just nu. men får se om jag hinner med allt, eftersom jag börjar jobbet kvart i två.

Nu ska jag i alla fall äta min frukost i lugn och ro till att börja med.


åh, linnéa jag vill komma hem till dig och skjuta igen!


Kommentarer
Postat av: L

Klart du ska ! Vi får ta de snart <3

2010-05-13 @ 15:19:21
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0