12/5 - 12:28

Lika tråkig dag idag. Sitter ensam på lektionerna, ensam i matsalen, tyst hela dagarna. Jag hatar att inte nån av er är här. Inga skratt och flumnissar kring mig. blä. hatar skolan de här två dagarna.

Spinningen från igår har lämnat spår i mina ben. Benen är tunga och därför har jag beslutat mig för att ta en vilodag idag. Jag ska hämta ut mina linser och fixa glasögonen, sen ska jag gå på kupolen - leta skor och annat nödvändigt. I morgon är det ledigt, fast jag ska jobba. fredag ska jag och mamma gå dalkarlsvägen. Lördag ska jag och Alex ut på bus. Söndag är det simskola. Sen en vecka i skolan, en helg, tre dagar till i skolan. SEN ÅKER VI! och jag längtar ihjäl mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0