10/5 - 08:05

Det är måndag, ett grått täcke av moln ligger över Borlänge. Alla i klassen är borta så jag får vara ledig. Vissa är på studentkryssningen, andra på uf-SM. Och jag sitter här hemma, själv. Jag borde få tycka lite synd om mig själv. Inte för att jag egentligen skulle vilja vara på studentkryssningen - för det är absolut inte min grej. Jag vet inte heller om jag hade orkat med en till mässa. Men ensamheten är ganska sorglig.

Jag ska i alla fall försöka att göra den här dagen till en grymt bra dag. Jag ska ta hand om mig själv, göra klart så mycket jag kan och försöka att bara njuta av egen tid. en egen dag.

Jag tänker på er mina bästaste, för mig har ni redan vunnit Sveriges bästa innovation och jag tror på att ni faktiskt i verkligheten kommer att ta hem det, och Marie och Henny håller tummarna för er också!

PROBAG UF NI ÄR KUNGLIGA!








Nu ska jag själv bege mig ut på en morgonpromenad, lycka till än en gång nu tjejer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0