underbara onsdag !

beskriver mycket av min dag, onsdagar som brukar vara långa tråkiga och jobbiga var riktigt bra !
vi åt på matpalatset på lunchen , missade tydligen att dom serverade öl i skolan?
sen eng, jag och justina gick till data salen där jag och lexi hade trevliga konversationer åp fb,
hata oss inte klara:)
sen fortsatte dagen och vi hade inköp och varuhantering ( inte roligt ) men alla var så nippriga och pratsama så lena orkade inte med oss och vi fick sluta tidigare. LOVELI!

jag och emma satte kos mot banken, redan vid första korsningen hade hon glömt av att vi skulle dit, tur att mitt minne var på topp, vi åkte sen hem till henne och vidare till kuppis , som faktiskt var trevligt!
 tidigare hade vi hittat najsiga kläder, så emma storhandlade iaf och jag köpte en blus.
har nån tänkt på att ordet blus är ett väldigt roligt ord? blus superkul !

sen var emma så snäll och skussade hem mig ända till skäve !! tackar! pga av hon var så snäll bjöd ja na på mosbricka och två kokta. yummie,
sen när vi väl kom mot skäve fick hon en liten guidning där och inne i huset on blueberryhill.
(tro inte att jag bor i ett palats, eller jo det lät lite fränare)

och för att du inte ska glömma hur jag ser ut klara här får du en super vacker bild på din älsklign . HAHA

platta fresten håret för första gången på 2månader? mitt hår har växt ;o 
hadet super nu ska jag fortsätta skriva min engelska ! /s  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0