Bara för att Sandra ska få liiiiite avlastning . . .

Sista dagen på APUn idag, tråkigt att lämna stället. Men fick presentkort på gina för 300 spänn, inte å leka med ! :) Sista gången för vattengympagrupperna också, jag hoppade i vattnet och körde ledare där ist. Riktigt skönt att köra!! Fick presenter där också eftersom det var sista gången, ett halsband, en blomma och massa godis!
Nuså.. har jag packat allt, tror jag, skrivit ut ett högskoleprov jag ska öva på i morgon på tåget, skrivit ut vårat papper som ska skickas till sthml för bästa innovation som jag också ska rätta på tåget, så de jag har kvar är att duscha, fixa mackor och sooova!
I morgon dras de iväg på turné, Irland- here we come!! :)


Slänger in en bild på en av mina grupper när de stretchar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0