6/3 - 14:38

Känns som att jag hunnit med mycket under dagen.

Började med en promenad med nevil och jag förstörde nog en farbrors dag. Nevil skulle såklart ställa sig utanför ett hus och skita när husägarna stod i fönstret. Jag hade glömt bajspåsar och farbrorn i fönstret knackade åt mig. Jag nickade och log, låtsades ine som att jag förstod vad han menade och bara gick vidare. stackars farbror. Dumma hundägare som inte plockar upp hundbajset efter sin hund blev nog hans stora samtalsämne idag. Jag riktigt kände hur hans ilska trängde igenom fönsterrutan. Men jag bara nickade och log. haha, men vad skulle jag göra... plocka upp det i handen och lägga i fickan eller? Jaja, nu kanske jag kommer ihåg att ta med det till nästa promenad i alla fall. Förlåt farbrorn.

Jag har vart ut till mormor en sväng, handlat, lagat mat och bakat bröd. Nu ligger mamma och läser igenom vår delårsrapport så att vi kan fixa och trixa tills den blir heeelt perfekt. Sen ska jag försöka hinna med någon träning också. men vi får se hur lång tid allt annat tar. Träningen får förmodligen vänta tills framåt kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0