5/3 - 17:29

Vilken härlig dag det har varit utanför husen idag! jag har dock hållt mig inomhus och inte tagit del av det fina vädret. Jag har spenderat några timmar i soffan framför mina kära Astris Lindgren filmer. Kunde bara inte slita mig efter första. Så jag har hunnit med både Lotta, Maddicken och Nils karlsson pyssling. Så grymt fina filmer och så otroligt smarta ungar. Lotta är kung!

Visitkorten kom idag också och jag är så nöjd, superfina blev dom! Sandra kommer nog hit lite senare och chillar med mig, eller hon kanske får avnjuta en massage om hon har riktigt tur. Blev ingen träning idag för min del, men jag tyckte att jag förtjänade en vilodag efter veckans slit. Det är trots allt sportlov. Imorgon tar jag nya tag. Men ska väl passa på att berömma min älskling, hon hade vart ute och gått runt hela skäve typ + skottat snö. DUKTIGT!!



la precis märke till att klockan är halv 6 och det har fortfarande inte hunnit bli mörkt!! Det går mot ljusare tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0