28/3 - 16:16

Snart tar jag mitt pick och pack och drar iväg till norrland. Om ganska så exakt 12 timmar faktiskt. Vi hade avslutning på simskolan i hedemora idag, men sätter snart igång igen. Nu ska jag vara borta ett tag från simskola, barn och arbete. Ska bli lite skönt att få koppla bort en stund. Har blivit mycket barn på senaste tiden. Istället ska jag tillbringa mina dagar uppe i norr med snowboard, skidor och annat skoj. wie!

Sandra kommer att ta över på min blogg medan jag är borta, men om jag känner henne rätt kanske det inte blir uppdaterat så ofta.(men jag håller en tumme) alla ni som kan mitt lösenord är också välkomna att skriva ett eller annat inlägg i min blogg. Så att jag har nåt roligt att se fram emot tills jag kommer hem!

Jag vill ha minst en gästbloggning från var och en som kan mitt lösenord! :)

nu ska det packas, ta hand om min blogg älskling.


oj, la nyss märke till att jag hade fel datum på gårdagens rubrik.

Kommentarer
Postat av: xoxo

hä vetu !

2010-03-28 @ 16:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0