26/3 - 22:49

Nu är allt över, inga fler mässor, inga fler tävlingar. Det känns bra. En snopen andraplats i bästa tjänst igår men jag antar att vi borde vara nöjda. Men jag måste erkänna att jag blev lite besviken. Däremot måste jag säga att jag är stolt friskvårdare då fyra företag från vår klass blev pristagare igår! Grattis alla tjejer och lycka till i SM ni som ska dit! Ett EXTRA grattis till mina älskade vänner som tog hem förstapriset i bästa innovation. jag är stolt över er och ni förtjänade det verkligen.

Idag gjorde jag min sista dag på praktiken också. Jag kommer att sakna mina småungar... inte har jag skrivit någon APU-rapport än heller. Vet inte riktigt när jag ska hinna med det. men ja. det ordnar sig.

snart bär det av mot Norrland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0