21/3 - 22:14

Min helg har varit mer eller mindre fullspäckad. Fredagen tillbringades hemma hos Sandra, vi planerade monter, Sandras mamma bjöd på mycket god mat, vi gästade Skäves skola och kollade på film. Fast jag såg bara början och slutet av filmen. Sov resten. Lördagen Satte vi igång med bygget. Vi åkte till Säter och handlade färg, ellr ja vi fick det mesta sponsrat, TACK! och sen skulle vi till Byggmax och köpa plankor. Det fanns inte sånna plankor vi behövde och det var inga andra vi fick in i bilen.... Lyckat. Men tur som vi hade kom vår räddning, en bekant släpvagn som skulle till Skäve. hah, simskolan med flyt! Sen tror jag att vi målade hela dagen tills mamma kom och körde hem mig. Min lördagskväll spenderades med Stig Larsson.

Idag var det först simträning, sen simskola, sen jobb, sen tog jag några efterlängtade löpsteg på löpbandet efter jobbet också. Jag tvekade länge men tvingade mig själv, och oj vad mycket bättre jag mår just nu. Stolt känsla, dock lite ångest över att jag redan har träningsverk i benen. En otränad Klara, men nu så hoppas jag att jag ska få komma igång lite.

Nu ska jag sova för i morgon väntar ny dag, med praktik och simskola och simträning.



Och fy tusan för den här äckelsnön. Jag vill ha vår nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0