16/3 - 20:14

hela det här inlägget ska tllägnas Linnéa Backlund eftersom jag är så pass dum att jag glömde hennes födelsedag igår. Förlåt!

Linnéa du är en kvinna med superkrafter, du är alltid överallt med högsta energi och sprider glädje jämt och ständigt. Jag förstår inte hur du hinner med och hur du orkar men som sagt. superkrafter är nog hemligheten. Det finns ingen annan logisk förklaring. Det finns nog ingenstans där du inte ger allt, där du inte kämpar för att saker ska bli bra, du ger alltid ditt yttersta för att du ska få andra människor nöjda och glada. Du är en människa i mitt liv som jag ser upp till mycket. väldigt mycket. Du har så mycket och du ger så mycket! Så länge du inte går in i väggen av alla dina aktiviteter så ska du alltid fortsätta med det du gör. För du sprider en massa glädje och kämparvilja. Fler sånna människor som du behövs. DU ÄR BRA.


GRATTIS IGEN LINNÈA!


Kommentarer
Postat av: L

Det gör verkligen inget att du glömde. Jag är snart hälften till 40 år, vad är det att fira liksom!? :/

Du har varit en förebild för mig under en tid på många vis, den energin du plockar fram även fast du inte har den, hur du ser ut och vad du gör- det mesta helt enkelt.

Jag blev nästan tårögd när jag läste vad du skrivit. Mycket vackert må jag säga. Du är bra <3

Fin bild du tog dessutom . . .

2010-03-16 @ 22:15:34
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0