20/6 - 11:02

Hemkommen från några timmars vistelse i buschen. Det var tevligt, vi har spelat spel, kollat film, spelat kort, ja hållt oss vakna hela natten. Jättemysigt. Mindre mysigt när klockan ringde efter cirka fyra timmars sömn för att Linnéa skulle upp och jobba. Men det funkade.

Idag vet jag inte vad jag ska syssla med. En springtur står på schemat och kanske att jag och mamma tar en tur ut till mormor och hälsar på. Annars blir det nog lugnt. Frågan är om man ska ta och genomlida springturen nu på en gång eller om man ska skjuta upp på den? hm..

Gårdagen får beskrivas i bilder.

min sköna!


en söt lovisa


in action


kvällens föda


sällskapet


vi ägde på "med andra ord"


utklassning på G


är du skön eller?


sen trängdes vi. fast jag tog en säng för mig själv, ni vet varför.

Tack för en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: L

Guu vilka fina bilder ! xD Kung att du kom, hade saknat din närhet så! Äntligen fick man vara dig nära igen ! <3

2010-06-21 @ 22:29:02
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0