Gästblogg!

Jag har inga krav alls, skulle jag!! Som ni kanske fattade med den där första raden så är de Linnéa som är här å spökar igen. Jag kan börja att tala om att jag kanske har klaras mobilladdare hemma hos mig, om jag har de så kan klaras mobil vara död, men jag tror de inte är hennes, ellerrr ?

Just nu sitter jag här lite trött från dagens härligheter. Började med fotbollscup, där vårat innebandylag ställde upp med ett lag- "Damlaget". Det var 9 andra lag med, bara killag. Det gick iaf bra, vi kom till semifinal där vi tyvärr åkte ur. Tidningen var där och tog kort, skulle ha reda på vem som gjorde mål, lite komiskt att man blir med i tidningen att man har gjort mål i en plojcup, men inte att man gör mål i div 4 dam. haha..  
Efter alla spelningar på majstångsresningar drog jag till Sundens loge där jag har dansat loss, riktigt kul!
Nu sitter jag här och planerar lite inför mammas 50-årsfest i morgon. Jag skriver en tipspromenad om mamma och även gör en musikquiz som de ska få lösa!
Sjukt trött och vill inte tänka tanken på att jag ska upp om ca 3,5 h och jobba! Sov gott ni som gör det! (:

 S T U D E N T E N - 2 0 1 0 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0