6/5 - 23:24

Jaha hemma nudå efter en helg i Karlsborg. Där jag ska tillbringa ett helt år med dessa människor. Helt sjuk tanke. Jag säger bara en sak. Det kommer bli jävligt tufft! Men jag är inställd på det värsta. Fystesterna gick hyfsat, dock besviken på min bålstyrka. Armarna visste jag att jag var klen i men magen, what a fuck. sit-ups hela sommaren nu vill jag lova!

Människorna var störtsköna, de som jag ska utföra tjänsten med alltså. befälen var som dom var. hårda strikta, ja precis som man tänker sig lumpen. Men det ska väl gå att överleva det med. Lärt oss att bädda sängen har vi gjort, gått på led och blivit totalt uttittade och hånade av de värnpliktiga och bott i logement är lite av vad vi varit med om under ett dygn.

I morse blev vi hastigt väckta av en duns i dörren och uppmanade att bädda säng, klä på oss och vara uppställda på 15 minuter. Snacka om att man blev vaken snabbt! Sen var det städning och fystester. Löpningen är jag nöjd med, men som sagt lite besviken på styrkan. Men den ska byggas upp under sommaren nu.

Men innan förberedelserna för lumpen ska jag dra ut mina sista krafter på studentveckan, mycket igång lite sömn nu kör vi. Är vi inte utmattade nästa måndag så har vi inte varit tillräckligt flitiga under studentveckan, så FV07 nu jävlar kör vi så det ryker!

Vi är som bäst när det gäller, KÖTTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0