5/6 - 09:07

allt är packat, det är sjukt fint väder ute så jag passade på att äta min frukost i solskenet. Resten av dagen ska jag ju spendera antingen sittandes på ett tåg eller en buss. Jag får njuta av bara synen av solsken helt enkelt!

Jag vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig, men vid klockan 4 är jag framme och då är det information och middag, sedan mer information innan sovdags står på schemat. På söndag är det uppstigning klockan 6 med morgonrutiner och frukost. Klockan 8 FYSTESTER (om jag är nervös för dessa....), sen är det mer information och mat under dagen. Slutar i morgon vid fyra och då har jag återigen 6 timmars resa hem. En god bok med i väskan så löser det sig nog!

Nu ska jag vattna blommorna, borsta tänderna och sen drar jag! håll en tumme :)
seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0