4/6 - 22:29

Hemma från pappa nu. Var där och käkade tacos, tog en promenad med nevil, en springtur med erika, chillade och käkade choklad, glass och jordgubbar. I morgon drar jag neråt i landet. 6 timmars resa framför mig. Gissa om jag är taggad? Ska alltså till Karlsborg för information i morgon. Förberedelser inför lumpen. Måttligt nervös är jag. Tänk att resa sex timmar i sträck. helt ensam. komma helt själv till ett helt okänt ställe. Det är okej att vara nervös just nu känner jag.

Springturen idag gick i allafall bra, eller helt okej. Det var jobbigt men vi tog oss igenom alla jädra uppförsbackar. stolt, stolt. Kände att jag inte hade något val med tanke på fystesterna som väntar på söndag morgon. läskigt.

Nej nu ska jag packa en väska och sedan slumra några timmar. Göra mig redo för en lång tågresa.

vi var faktiskt så pass duktiga att vi sprang i turklandet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0