4/6 - 10:20

Gårdagen blev som den blev. Skolan hade vi HLR och fika. verkligen värt det. Jobbet gick bra, förutom en stor vattenläcka från resturangen ovanför så att det rann vatten ner från taket. Lite jobbigt läge där. Lisa bjöd på glass eftersom det var mitt sista jobbpass. Eller om jag inte får jobba något i sommar vill säga. Vi får la se.

Idag blev vi lediga. Inga lektioner så nu laddar vi upp under helgen till studentveckan. Toppen helt enkelt. Dagen ska jag snart sätta igång på riktigt med en promenad och sedan drar jag till säter och tar det lugnt, umgås med familjen och så ska jag kolla in Sebbes och Erikas egna lya :)


Jag vill tillbaka.


Kommentarer
Postat av: mer naket tack:D

2010-06-05 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0