2/6 - 21:03

Hemma igen nu och satan vad roligt vi har haft det. Sol och bad hela dagarna, röj på dansgolvet under kvällarna och nätterna. Jag vet inte hur jag ska kunna sammanfatta den här resan på ett bra sätt. Det har varit varmt, måltider på balkongen, festligheter, nattbad, gott umgänge, grymt bra resa. Det går inte att sätta ord på det.

Bilderna kommer in lite senare, men tack mina bästaste flickor för en galet underbar resa. Nu är vi tillbaka i vardagen och det är dags att dra sig till skolan igen redan i morgon. Inte pepp. Hade lätt kunnat stanna en vecka till i turkiet. Vi avslutade igår med en grymt härlig middag med efterrätt och mys på en strandrestaurang.

Nu ska jag packa upp väskan, kanske ta en liten promenad och försöka att njuta av att vara hemma igen - även om det är svårt att njuta av det efter en sån här vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0