22/6 - 22:11

Jaha, en heldag i säter och jag har en härlig känsla i kroppen. Men jag saknar en massa folk, eller mest saknar jag Becka och Viktoria! Linnéa träffar jag ju var och varannan dag nu, vilket är väldigt tur. Skulle inte överleva utan en liten nys av kristinegymnasiets förflutna lite då och då. Och ni flickor, om ni nu läser, så har jag och Viktoria bestämt att vi ska åka ner till göteborg någon helg. Är ni på eller!? klart att ni är :)

I morgon har jag fullt schema, träna först, sen gräsklippning, sen stugan och städa lite, sen kolla in linnéas match och sen ska hon och jag mysa hela natten tillsammans! Jag längtar.


 

Kommentarer
Postat av: L

haha, jag och becca bestämde de också idag! Då är vi på alltså- ALL IN! :D Kommer bli dundermys, jag längtar !

2010-06-22 @ 23:00:46
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0