18/6 - 19:37

haha, ingen verkade nappa på mitt fantastiska sommarerbjudande. Men det kvarstår ända fram tills jag åker, bara så att ni vet.. ifall attni blir sugna. Ja, skit samma. Nu sitter jag hemma, har varit jätteduktig idag faktiskt. Har promenerat, lagat mat, städat, bakat bröd, lagat mat igen, diskat har jag också så gjort. Sen har det inte hunnits med så mycket mer.

Kvällen spenderas med Sandra framför bioduken. Komissarie Späck är filmen, har ingen aning om den är bra eller inte. Hoppas på att jag inte ska bli besviken. Just nu sitter jag bara och inväntar. Kanske borde göra något nyttigt av tiden i stället. En springtur runt sportfältet kanske? ..fast då måste jag duscha, och jag håller med Sandra om att det faktiskt är jobbigt att bli blöt. och nu är kvinnan påväg också, så då hinns det inte med. *synd*

snyggheten blir bara allt mer synlig under dagens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0