18/6 - 14:55

Min massagebänk står och väntar på att få slitas ut lite. 

I sommar har ni chansen att få slappna av lite extra, utan att ni ska behöva bli bankrutt. Att ge bort en massage i present är också väldigt uppskattat. Hör av er till mig och boka in en massage när ni vill! Det går bra att höra av sig genom att lämna en kommentar i inlägget, via mail eller telefon för att boka in en tid.

Sprid detta gärna vidare till föräldrar, släkt, vänner om du vet att någon är intresserad.


Priser:
Rygg+nacke, ca 45 min - 100:-
Rygg+nacke+valfritt tillägg, ca 60 min - 150:-
Helkropp, ca 75 min, 200 :-

Unna er själva eller någon av dina nära lite lyx i sommar :)

Viktigt att tillägga är att jag har gått en kurs i klassisk massage men jag inte är legitimerad massör. Jag kan inte fixa till några "problem" i ryggen eller i andra kroppsdelar. Då är det bättre att ni vänder er till en kiropraktor eller en riktig massör. Den massage jag utför är endast "skönmassage" för att mjuka upp muskler. Massagen jag utför är mer för att lyxa till vardagen lite.

VÄLKOMNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0