18/6 - 11:41

Sitter här med mitt kokta ägg, min halvkassa smoothie och en kopp te klockan halv tolv. Vanligvis brukar man vara hungrig på lunch vid den här tiden. Men nej, jag tror inte att jag har kommit in i några rutiner riktigt än. Igår åt jag lunch vid den här tiden. usch, min smoothie smakar för mycket is idag.

Tänk att för exakt en vecka sedan var det vår stora dag. Det känns som att det var evigheter sen vi tog studenten. Men det är faktiskt bara sju dagar sen. Det är omöjligt att försöka att sätta sig tillbaka och minnas dagen. Det var den bästa dagen i mitt liv. Allt stämde, allt var bra, jag stortrivdes.

Nu ska jag ta tag i dagen och börja med att städa mitt rum, det ser förjävligt ut på riktigt.

och vackrare än såhär är jag inte idag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0