17/6 - 15:55

Passet i morse var grymt! jäklar vad vi körde, det var fullt, det var varmt men sjukt roligt! Efter passet gjorde jag i ordning lite matsäck, packade en väska och tog en promenad bort till båtsta.Hade tänkt att jag skulle sola lite. Men solen tyckte väl att den hade gjort sitt under förmiddagen så det blev inte mycket sol kvar till mig. Men jag tog det lugnt, åt min lunch och njöt ännu en gång av ledigheten.

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än. Sandra kanske skulle och simma, så jag kanske hänger med där. Samtidigt känns det som att ajg behöver lite vila. Eller inte jag, men min kropp. Vill inte slita ut den helt och hållet första veckan.

Jag tror att jag tar mig en tupplur framför teven nu först innan jag gör någonting annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0