1/7 - 00:19

En vecka fylld av händelser, eller mest lugn och ro. Att ha spenderat de senaste dagarna med vad jag kallar min släkt. fysiskt sett är dem inte det, men för mig kommer de alltid att vara det ändå. Det är inte alla som har två släkter inte :) Jag gillar er. Vädret har helt och hållet stått på vår sida, myggen har varit jobbiga men ett och annat myggbett kan jag stå ut med, jag och Matilda som lekledare resulterade i kaos men uppskattades, Mat/godis/glass har konsumerats lite för mycket, Vi hade hemmagjorda kransar á la oss själva, vi åkte ring och jag fick träningsverk, vi badade i vårt pissjlumna dyvatten till sjö, vi spårade lite för mycket sista kvällen av trötthet, Det fiskades en massa - men inte jag, jag har för dåligt tålamod, stekt på bryggan och på madrasserna har vi också gjort - men bäst av allt är att jag har fått vara med alla dessa underbara människor. tack.


Sedan vill jag ägna en tanke till killen som blev påkörd av en vattenskoter, om ni har läst eller hört om detta. Det var i vår lilla sjö det hände. bara några hundra meter ut, vi satt och åt mat och hade det trevligt. Utan vår vetskap blir en kille påkörd där ute och dör. så tragiskt. vill också ägna en tanke till tjejen som körde, som ska få leva med att ha haft ihjäl en annan person. Går inte att föreställa sig. Vi måste vara försiktiga om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0