14/6 - 21:41

Klockan är halv tio på min första lediga dag och jag har seriösa funderingar på att göra min säng sällskap. Fotbollsmatchen på TV intresserar mig inte speciellt mycket och jag gäspar. Har tråkigt så kan lika gärna lägga mig och sova. Eller kanske läsa en bok? Ja, någonting i stil med det blir det i allafall.

I morgon väntar ett Easy-Line pass klockan 10 på SVEA. Hoppas på att det kommer lite folk att skrika på. För övrigt har jag ingenting inplanerat. Träna ska jag. men mer vet jag inte. Möjligtvis en sväng till Säter, den som lever får se.

Det är första dagen och jag saknar mina flickor. Jag saknar Sandra också, så himla roligt att du kom till balen. Jag blev så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0