14/6 - 12:23

Nu är studentveckan slut. Nu ses vi aldrig mer, kanske om tio år på en klassfest, vem vet? Men ska jag vara ärlig så ser jag fram emot framtiden, även om jag kommer att sakna vissa delar av min gymnasietid så ser jag så mycket framför mig. Jag vill inte sitta och grubbla över hur min framtid ska bli, för jag vet att jag kan göra den bra om jag bara kämpar för det. Sedan är det klart att det är sorgligt att lämna klassen, men jag ser det hellre som underbara stunder man kan kolla tillbaka på - minnas och glädjas. FV07 - vi har varit en otroligt splittrad klass, men vi har nog trivts med att ha det så.

Linnéa, Rebecka och Viktoria. Ni är de tre personer som har betytt allra mest för mig under de här tre åren. Ni är tre helt otroligt snälla, jordnära, ärliga, omtänksamma, fantastiska personer som kommit mig nära. Vi har skapat minnen tillsammans, ni har tagit emot mig med öppna armar - jag aldrig tvekat en sekund på vår vänskap. Det finns inga brister, för hur många diskussioner som än uppstår så påverkar det aldrig vänskapsbandet mellan oss. Ni är den del av gymnasiet som jag lägger nämast hjärtat, tack mina vänner. Jag önskar er all lycka i framtiden, vi kommer inte att tappa kontakten men vi kommer inte att ses varje dag. Det här är inte bara ett sommarlov vi är ifrån varandra. Nu är det slut på riktigt. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: L

Vi kommer inte ses varje dag, men vi vet vart vi har varandra! Älskar er <3

2010-06-14 @ 16:58:25
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0