4/7 - 14:32

Idag är en bra dag än så länge. Började dagen med promenad x2 i morse. En med hund, en utan hund. Galet varmt galet skönt. Triathlon är i full gång på Säters alla vägar, svårt att ta sig dit man vill. men några omvägar så funkar det. Nästan så att man är lite sugen på att vara med.. Jag vill ha en cykel, en racer, jag ska skaffa en så fort jag får pengar över till det. Så sjukt roligt ju.

Har legat på stranden en sväng med hela syskonskaran + jonte och erika nu på förmiddagen. Jag har tagit mitt första dopp i ljustern som fortfarande är precis som den alltid har varit, lagom kall, svalkande, skön och full av gropar. 

blir en lugn eftermiddag som ska få avslutas med en löptur med Erika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0