31/7 - 21:51

hemma nu efter en grym dag med Sandra i Stockholm. Blev inge gröna lund men det blev shopping. några hundralappar fattigare och några klädesplagg rikare. Skönt med en sista dag med Sandra, har inte behövt tänka på min "flytt" (vet inte om man kan kalla det för flytt) nånting. Bara njutit av sällskapet och dagen. Jag har en dag kvar nu av mitt vanliga liv. En dag. I morgon. Sjukt. Men Sandra, tack för en toppendag! den har vart hur bra som helst!

Som sagt en dag kvar. De tre senaste veckorna har varit lite utöver det vanliga i mitt liv. Tre veckor som känns som månader. Den här tiden har varit så otroligt bra, det bästa är att de här veckorna är bara en början, en början på något som jag hoppas kommer att fortsätta vecka efter vecka och bli till månader. Jag har fått känna känslor starkare än jag någonsin gjort tidigare, känslor som får mig lycklig. Du är helt fantastisk. I morgon blir det ett slut på de här dagarna med dig samtidigt som det bara är en början. Jag kommer att sakna att ha dig vid min sida hela dagarna, hela nätterna. Du betyder mycket.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna lund. =)

2010-08-01 @ 23:25:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0