28/7 - 22:34

Bra och fullspäckad dag idag. massage, mamma kom hem, åka til säter, handla, laga mat och fixat efterrätt.

Haft en middag med mina bästisar Palle och Fridus. Jag bjöd på tacopaj och sen rabarberpaj till efterrätt. tror att det blev ganska uppskattat. Sista mötet med min kära vänner innan jag åker. Slog mig att jag åker om fyra dagar. FYRA DAGAR!4!! och jag har hur mycket som helst jag vill hinna med! stressad ja. lite kanske. Sitter hemma i säter nu och umgås med the family. mysigt. i morgon ska jag hem och mysa med mamma. har inte gjort det på länge nu. Emil får också vara med :)

jag och mamma, island förra året - hur mysigt som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0