25/6 - 12:05

Inget bloggande igår. Men det var en asskön dag. Jag gjorde i princip INGENTING. hur bra som hellst. Eller jo, jag jobbade först sen var jag med Emil hela dagen. Men vi gjorde inte så mycket. Vi orkade inte laga mat så vi käkade på tzatsiki. Riktigt gott. Sen kollade vi film på kvällen. mysigt!

Idag vaknade jag upp klockan tio över tio och fick paniik. Hade tvättstugan klockan tio så jag i princip flög upp ur sängen. Hm, så nödvändigt kanske det inte var men ja. Klockan ringde inte när den skulle. I eftermiddag åker vi till Säter och hälsar på familjen, äter lite mat och så. Blir nog bra det. 

Om en vecka vet jag någon som kommer att vara nervös så det smäller om det. Snart åker jag. helt sjukt och för första gången slog det mig hur mycket jag kommer att sakna alla. inte bara mina vänner och inte bara Emil. jag kommer att sakna dem som alltid funnits vid min sida, som hjälpt mig genom hela mitt liv. För dem kommer inte att stå där och säga till när jag ska göra något, de kommer inte att varje morgon fråga om jag sovit gott eller säga godnatt på kvällarna. De kommer inte säga åt mig att göra saker för dem. Jag kommer att sakna min familj. Världens bästa familj. Dem jag älskar allra mest.



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0