18/7 - 16:35

Sitter i soffan med datorn i knäet framför TV:n, känner mig ensam. Ska snart bege mig ut på intervallträning i mellsta. Blev ingen löpning igår så. Kvällen igår var göörbra. Fick träffa Linnéa och Viktoria och det blev en massa prat och mat. Som vanligt när vi ses. Hur underbart som helst, fanns massor att prata om. Tråkigt nog var inte vår Becka med, men henne fick jag träffa idag istället. Vi tog en promenad runt älven, även där blev det massa prat.

Helt sjukt vad jag redan saknar skolan, eller inte skolan men er, matsalen, 12C, diskussionerna, uppdateringarna, JAG SAKNAR OSS! <3 Det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på att det aldrig kommer att bli på samma sätt igen. För det kommer det inte. Vi kommer att kunna hålla kontakten, men det kommer aldrig att kunna bli samma sak igen. Jag tycker om er så sjukt mycket mina fina vänner. Ni gjorde mina år på gymnasiet till något att minnas. jag älskar er, Viktoria, Linnéa och Rebecka. tack för all den tid jag fått vara med er. Ni är tre helt fantastiska tjejer som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta.

jag älskar er(oss)










 



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0