8/7 - 09:15

sitter vid bordet och har precis ätit klart mina jordgubbar. Det var galet gott. Idag hoppade jag över min morgonpromenad och tog mig en nödvändig sovmorgon istället. En liten promenad med nevil fick räcka, skönt att sova lite extra. Nu ska jag ta mig en snabbsusch, vattna växthusen, sen göra mig klar och åka till kupolen en snabbis. Sedan vet jag inte riktigt vad vi har på schemat, men tvätta bilen lär jag göra.  nej, nu ska jag sätta lite fart!


Idag är det andra tävlingen i dalacrossen, i tisdags tog kusinen hem segern och brodern hamnade på en mycket bra femtonde plats. Jag håller en tumme för vildingarna idag igen och ägnar en tanke till min syster som inte har så mycket att göra. Kör hårt grabbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0