30/7 - 16:31

Fredag idag. Två dagar kvar hemma, känns sådär. I morgon åker jag och sandra till Stockholm, det ska bli skönt, roligt, bra. Det var länge sen jag umgicks med min andra halva. Jag tror faktiskt att det är så. Jag och Sandra. Så sjukt olika, så mycket vi har olika åsikter om. Men vi kompletterar varandra väldigt bra. Och jag ser upp till henne. Det är bara att kolla på hur jag rör mig, hur jag pratar osv. jag blir som sandra. Hon är bra. SK:s is the shit!

Har haft min sista hela dag med Emil idag också. Känns mindre bra. Det kommer att gå bra, men just nu känns det mest jobbigt. Jag har vant mig vid att ha dig nära hela dagarna. Jag har vant mig vid att bli överöst med komplimanger. Tre veckor i sträck har vi umgåtts, utan några större uppehåll. någon natt här och där utan varandra är allt. Nu åker jag och vet inte riktigt hur länge jag blir borta innan vi ses igen. jag tycker om dig så galet mycket Emil. Jag kommer att sakna dig.


Kommentarer
Postat av: s

du är det bästa !

2010-08-02 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0