2/7 - 19:00







Det slog mig just att om exakt en månad rycker jag in. en månad, det är ingenting. Jag vill hinna med massor, men nu är det bara att träna,träna,träna för hela slanten. Usch, det är en blandad känsla jag har inför mina 11 månader i lumpen. Det har bara funnits där som "i framtiden". Men framtiden närmar sig med stormsteg. Jag har inte många dagar kvar att leva som jag gör nu, inte många dagar kvar som den person jag är nu. För jag kommer att förändras, hur vet jag inte, men jag vet att jag kommer inte att vara samma Klara efter 11 månader i Karlsborg. Det ska bli ruggigt intressant att få leva det livet, samtidigt är jag rädd för det. Men jag vet att jag kommer att klara det bara jag går in med rätt inställning. Det ska bli roligt - är det inte roligt ska jag se till att det blir roligt. Ladda nu alla som rycker in på K3 om en månad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0