26/7 - 09:07

Idag är dagen då det var sagt från början att jag skulle rycka in. Men det blev framflyttat en vecka. Så om precis en vecka så sitter jag på tåget på väg ner till Karlsborg. Jag förstår det inte. En vecka bara. Sen ska jag vara borta i 11 månader. helt sjukt. Jag börjar få lite lätt ångest inför nästa vecka. Det är så många som jag vill hinna träffa, hinna säga hej då till. Till dem som jag kanske inte kommer att träffa under det närmsta året. Känns jobbigt, man blir stressad.

Min fina pojkvän ligger i sängen här bredvid och sover. jättesöt! Jag känner mig lite lätt dum efter att bara ha somnat igår. förlåt. Om en veckan när jag åker kommer det bli tomt. jag har i princip bara umgåtts med Emil de senaste veckorna, jag har inte sovit själv många nätter... jag kommer att sakna honom väldigt mycket. Allt har gått så fort och allt känns så himla bra. Jag tycker om dig så mycket, emil.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0