21/7 - 16:54

Sitter här hemma själv nu igen.  Emil har åkt hem och har grillkväll med sina kompisar ikväll. Jag stannade hemma. Vet inte vad det är med mig just nu. Jag känner mig varken glad, ledsen, arg.. jag känner mig bara neutral. nollställd. Vet inte varför. Det är jobbigt i alla fall. Men ska ta tag i lite saker nu. Städa undan lite och så. Hoppas att det lägger sig tills i morgon. För just nu är Klara inte i sitt vanliga skick. Kan vara allt som händer, allt som händer snabbt nu. Lumpen närmar sig snabbare än jag trott och jag känner mig inte tillräckligt förberedd. Men det är väl bara det att man inte kan förbereda sig heller. Det är väl det som är påfrestande.

Har i allafall varit och klippt mig i morse, tog en sväng till kupolen och köpte ett nytt linne, fått massage av min pojk och sen har det inte hunnits med så mycket mer.

och du, jag finns här hur lite jag än visar det, jag ber om ursäkt för att jag inte varit en bra kompis senaste tiden. du är bra, du förtjänar att bli behandlad bättre, jag tycker om dig, jag har lärt mig mycket av dig, du är en av mina allra bästa vänner. Mitt sista år i gymnasiet hade inte varit mycket utan dig. Simskolan. allt. förlåt för att jag tagit dig för givet. SK:s ligger nära mitt hjärta. SK:s hade inte varit något utan S, inte något utan K det ska vara SK tillsammans. <3





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0