20/7 - 12:44

Lite för lång morgon idag, men det är skönt. Vi har nyss ätit frukost och ska snart vidare. Emil ska spela tennis så jag hänger väl med bara. Det kryper lite i benen på mig, vill ut och springa. Men det tar jag senare. Vi åker till borlänge mot eftermiddagen så det blir en tur i mellsta.

Nu är det mindre än två veckor kvar. MINDRE ÄN TVÅ VECKOR!!! helt sjukt. Snart börjar det, mitt nya liv. jag vet inte hur man ska förbereda sig psykiskt. Det är jobbigt att inte veta hur det kommer att vara, hur man kommer att vara. Att förbereda sig fysiskt är inte det värsta. För hur ska man kunna förbereda sig psykiskt för något man i princip inte vet något om. Men jag vet en sak. Jag  vet att hur jobbigt det än är, hur jävligt det än kommer kännas - så viker jag mig inte. inte en chans. För när det blir så illa, så vet jag att det bara kan bli bättre, lättare. jag kommer att ta mig igenom 11 månader i en helt annan vardag.


jag är inte typen som ger upp i första taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0