15/7 - 10:24

Jag förstår inte att det fina vädret fortfarande håller i sig, hallå - det är Sverige vi lever i!! Sommaren ska i princip regna bort och bara ha några få dunderveckor med sol. Men nu är det helt tvärtom. Massa sol och lite regn. Egentligen gör det mig inget. Men jag varken uppskattar eller tar vara på solen på samma sätt. Orkar liksom inte. Jag vill ha vinter. jag vill åka skidor och snowboard, bygga snögubbar och åka pulka. Fast jag vill ha kvar sommaren också. Slipper man slösa pengar på dyra utlandsresor.

Det var riktigt skönt att sova ut idag. Har sovit tio timmar. Hur skönt som helst. Ska om en stund ta mig ut på liten springtur och sen kommer Emil hit. Det blir fotboll, bad och tacos. mycket bra, mycket bra. Jag ska väl ta och klä på mig lite jag då och borsta tänderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0