11/7 - 09:28

Söndag morgon, klockan är lite efter nio och jag är stolt över mig själv. 45 minuters löpning med lite styrka på det fick starta min dag. Riktigt bra gjort av mig med tanke på att jag inte kom i säng förrän runt 3 inatt. Men nu är jag pigg och glad. Duschen väntar sen en frukost innan mamma kommer och hämtar mig. Ska ut till mormor och "fira" min student sådär bara en månad sent. exakt en månad är det ju faktiskt. sjukt. och i morgon är det exakt tre veckor kvar innan jag åker. En hel vecka till har alltså gått. Varför går det så fort? Jag ska fixa träningsschema nu de här tre veckorna för att det ska funka.

Gårdagskvällen var bra, drygade mig med småttingarna och njöt av att ha dem hemma. Freja spöade mig i ett antal olika spel.. eller nej, två. men ändå, jag är dålig förlorare så hon blev blöt. vattenslangen låg för nära. Jag tyckte det var kul i alla fall. Tröstade henne med lite massage sen snäll syster som man är. Jag träffade Linnéa också en snabbis. Nattpromenad blev det, mysigt. Efter det telefonprat lite för länge, men det var det värt.

duschen nu ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0